Často sa nás pýtate

Často se nás ptáte

 

  • Budete mě o doručení informovat?
    O doručení zboží Vás budeme předem informovat mailem, sms-zprávou a v den doručení Vám zavolá řidič.
    Pokud vám termín doručení nevyhovuje, domluvte si s námi nebo s kurýrem náhradní termín.

 

  • Máte vaši objednávku na oslavu? Potřebujete ji hned?

Prosím objednávku zaplaťte přes gopay bránu nebo na dobírku.

  • Kdy mi budete zboží doručovat?

Zboží skladem - odesíláme do 48 hodin (gopay bránu nebo na dobírku), platba převodem něco trvá. Pokud vám to súri, pošlete doklad o platbe, urychlíte proces
Zboží, které není skladem - dle uvedené lhůty při odesílání.

  • Stav objednávky

Stav objednávky - prosím napište na info@bonybon.cz, do 48 hodin (v pracovních dnech) Vám odepíšeme.
Platí slevový kód na všechny produkty?

Sleva neplatí na vybrané produkty a neposkytuje se ani u již zlevněného a akčního zboží.

Při objednávce jsou některé položky s jinou dostupností?

Máte-li při objednávce něco skladem, něco na počkání např. (1-3 týdny). Čekáme až na naskladnění daných položek a teprve poté odesíláme. Pokud by si zákazník přál jinak, je třeba si zavolat telefonicky a počítat pak s dvojitým poštovným.

 

Stalo se něco nečekaného a nevíš jak s tím poradit?

Jaké možnosti jsou po převzetí poškozené zásilky

Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží je poškozeno, kontaktujete v případě doručení kurýrní společností náš zákaznický servis. Oznamte tuto událost uvedenou níže, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pokud zjistíte jakoukoli vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží.

Zásilku je nutno uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní – a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku. Tyto fotografie nám neprodleně pošlete na e-mail info@bonybon.sk, abychom mohli sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

V případě přijatého poškozeného zboží máte 2 možnosti:

1. Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů - zboží pošlete k nám na adresu (nesmontované, nepoužité zboží)
2. Reklamovat zboží - vyplňte zápis o poškození zásilky, resp. Zboží nemontujte a nepoužívejte.

výměna produktu za nový/jiný
oprava produktu
sleva z ceny produktu (v případě, že nemůže prodávající provést výměnu zboží za jiné)
Bez ohledu na skutečnost kde, kdy a jak se zásilka poškodila, je e-shop povinen reklamaci zásilky přijmout a vyřídit ve lhůtě 30 dnů
V případě uznané reklamace vám zašleme kurýra na vaši adresu, kde vyzvedne poškozené zboží a v následujících dnech doručí nové zboží. Poškozené zboží v původním stavu připravte k vyzvednutí.

  

Přišel mi balík ale uvnitř je zboží, které jsme objednali

- Navrhneme ti to být nechal zboží, které jsme ti omylem poslali i když je dražší

- Navrhněte kompenzaci finanční nebo v případě slevového kuponu na další nákup.

- Navrhneme vám možnost vrácení zásilky - kurýr vyzvedne balík u tebe na adrese